יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

שנה טובה, קישור ותמונות

הורים וילדים יקרים,

רציתי לשתף אתכם קצת במה שעשינו בשבועיים האחרונים בכיתה, סביב החג והשנה החדשה, וטוב מראה עיניים... 
התחלנו עם קישוט תיבת הברכות של הכיתה. כמו שציינתי בהודעה הקודמת, הגיעו אל הכיתה אמהות מתנדבות שעזרו לילדים להכין את הרימונים התלת מימדיים שעיטרו את התיבה:



















לאחר העבודה על תיבת הברכות, עבדנו על כתיבת הברכות- איך בכלל כותבים ברכה?... איך מתחילים, איך מסיימים, מה צריך להיות באמצע, השתדלנו לא לכתוב עם שגיאות כתיב, כדי שכולם יוכלו להבין מה כתבנו... אחרי שלמדנו, התאמנו קצת על כתיבת ברכות כדי שנהיה מוכנים לדבר האמיתי :)

לאחר שהצבנו את התיבה, הילדים החלו לשלשל לתוכה במרץ עשרות ברכות. היה מרגש מאוד לראות את ההתלהבות של הילדים ואיך הם דאגו לכתוב ברכות לכמה שיותר חברים- קרובים מאוד ופחות קרובים...
ביום שני לקחתי את הברכות ומיינתי אותן לפי הילדים, כך שהיום כל ילד קיבל חבילת ברכות מכובדת ביותר. זה המקום להודות לכם, ההורים, על תשומת הלב, הרגישות ושיתוף הפעולה בכתיבת הברכות. לראות שכל הילדים שמחים על חבילת הברכות שלהם ושאף ילד לא יצא מאוכזב לחופשה, שווה את כל העבודה הקשה! תודה!

מעבר לברכות, עסקנו השבוע במשל על שלמה המלך והדבורה (שהוא חס על חייה ומאוחר יותר היא משיבה לו טובה). דיברנו על המסרים של המשל והלקחים שאפשר להסיק ממנו. מכאן התמקדנו בתהליך ייצור הדבש ובדבורה. למדנו דברים מעניינים, ראינו תמונות וסרטונים בנושא, ומבין כולם נהננו במיוחד מסרטון מקסים אותו אני רוצה לשתף אתכם (כדאי מאוד לפנות כמה דקות ולצפות!): 
https://www.youtube.com/watch?v=C7GWFSZz-C0

היום סיימנו את התהליך בעבודה קבוצתית בו הילדים קיבלו שאלות עליהן היו צריכים לענות ואחר כך ליצור מהן כוורת. תוך כדי הפעילות הילדים חזרו קצת על מה שלמדו על הדבורה, הכוורת ותהליך ייצור הדבש, אך חשוב מזה- התאמנו על עבודה בקבוצה בשיתוף פעולה- נושא בו נעסוק השנה בצורה קצת יותר רחבה. לאחר הפעילות דיברנו על התהליך, מה עבד טוב, איפה נתקלו בקושי בעבודה הקבוצתית ואיך אפשר לשפר את שיתוף הפעולה לפעם הבאה.











אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה, מלאה בחוויות, הצלחות, למידות, שיתוף פעולה, צחוק, בריאות, אושר, אמנות ואהבה!
חופשה נעימה,
ליאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה