יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

תזכורות והודעות חדשות

הורים יקרים,

אני רוצה להזכיר לכם שוב לא להשאיר את החוברות של הילדים בבית אחרי שהם משלימים את שיעורי הבית. שימו לב במיוחד לחוברת חשבון "חיבור וחיסור עד 20", לא סיימנו לעבוד בה. אנו עובדים בה ובמקביל בחוברת "המבנה העשרוני עד 100". בחוברות האלה העבודה היא די מהירה כי הן בעיקר חזרה על חומר שהילדים כבר למדו, אז ילדים שלא מביאים את החוברת צריכים להשלים הרבה עמודים, וחבל.. יש להם בכיתה את הזמן והעזרה הנדרשים לכך.
היום הגענו עד עמוד 34.

לשיעור היום עם איריס הרבה ילדים הגיעו ללא המחברת שביקשנו להביא. אז שוב, בימי חמישי יש לילדים שיעור שפה עם איריס ועליהם להביא מחברת שפה נוספת לשיעור זה.

המורה לחלילית הציעה לשים את הציוד של חלילית ומוזיקה בתוך שקית (חלילית, חוברת חלילית, מחברת תווים) כך שיהיה לילדים קל לשלוף את הציוד מהתיק ולסחוב אותו בין חדרי המוזיקה.

תודה להורים ששלחו מצרכים למשפחות נזקקות. עדיין אפשר לשלוח.

היום הצבנו בכניסה לחממה את תיבת הברכות של הכיתה. אני רוצה להודות לאמהות שהתנדבו והגיעו לעזור בהכנת תיבת הברכות של הכיתה. עדי- אמא של רון, עדי- אמא של רומי כהן, עדי- אמא של אורי מוסקוביץ, ואת כולנו הנחתה לריסה- אמא של יסמין.

עוד בעניין תיבת הברכות...
זכרו שגם אתם, ההורים, אמורים לשלשל לתיבה ברכת שנה טובה לילדים.
מהנסיון של שנה שעברה- אם אתם או הילדים כותבים בבית ברכות נוספות לחברים מהכיתה, אנא דאגו לכתוב עוד שתי ברכות גם לילדים שאינם חברים של הילדים שלכם. בשנה שעברה היו ילדים שקיבלו 2 ברכות וילדים שקיבלו 15 ברכות... אין צורך לתאר לכם את ההרגשה...
לכן, אנא מכם, היו אחראים בכתיבת הברכות.

זהו להפעם :)
המשך ערב נעים,
ליאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה