יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

מה היה היום ושנה טובה

ילדים והורים יקרים,
תודה לכם על שיתוף הפעולה ושליחת הברכות לילדכם ולשאר ילדי הכיתה. הילדים התרגשו מאוד לקבל את הברכות שלכם, וגם אני (שממש לא ציפיתי...) אז תודה!
אם הילדים לא הראו לכם, אז הברכות נמצאות בתיקייה שלהם.
עוד תוכלו למצוא בתיקייה, את ספרון המספרים שהכנו היום- הילדים בחרו 4 מספרים שונים, חלקם בעלי משמעות עבורם (למשל, ילד אחד בחר את המספרים 6 ו- 3 כי זה הגיל של סבא) וכיירנו את המספרים בעזרת פלסטלינה על הדפים. מעבר לחיזוק ואימון המוטוריקה העדינה של כפות הידיים והאצבעות, הפעילות מאפשרת לילדים לחוש בצורה אחרת את המספרים, להתעמק בצורה בה הם כותבים את המספר ולנסות לדייק כמה שיותר. אתם תראו על הדפים תיקונים- גם של השרטוט בעיפרון וגם של הפלסטלינה- אלה לא תיקונים שלי, אלא של הילדים עצמם. ברגע שראו את המספר "יוצא" החוצה מהדף בעזרת הפלסטלינה, הם יכלו להבחין במה שלא מדויק ותיקנו את עצמם. בחלק מהדפים תראו כתב "מראה", גם זה בסדר לשלב הזה, לא תיקנתי, אחרי החג אנחנו נלמד בדיוק איך רושמים את המספרים בצורה נכונה.
מוקדם יותר היום, עבדנו על מספרים מול כמויות ומנייה נכונה.

תודה רבה על ההגעה וההשתתפות אתמול באסיפה, עשיתם את זה קצת יותר קל עבורי...

שתהיה לכולנו שנה טובה טובה וחג שמח!
ליאת

Hi,
Today we worked with plasticine (coloured clay) and sculpted numbers. In addition to training fine motor skills, the activity also helps the child view the numbers in a different way. Once the number "pops out" of the page, the child can have a better view of it and the way he wrote it and if necessary, he can easily correct himself. 

Thank you for taking part at the meeting yesterday!

May we have a very good year and a happy holiday!
Liat.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה