יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

שלום ילדים והורים יקרים!
אתמול הילדים עשו פעילות הקשורה בזיהוי ומיון צלילים פותחים של מילים. הם קיבלו דף עם תמונות שונות והיה עליהם לזהות למי יש צליל פותח זהה, למשל- אריה, אגס ואבטיח. הילדים צבעו את התמונות, גזרו והדביקו לפי סדר המיון על דף נוסף המחולק למשבצות. את הדף הדבקנו במחברת שפה (הילדים שלא סיימו יכולים לסיים בבית או איתי מחר בשיעור פרטני).
בנוסף, התחלנו לעבוד על כיוונים וסוגי קווים- ימין, שמאל, קו מאונך, קו מאוזן ("מאוזן לאוזן") ואלכסון. כפעילות לאחר ההקנייה, היה על הילדים לכתוב את שמם במחברת חשבון ולסמן בצבע אדום את האלכסונים, בצבע ירוק את המאוזנים ובכחול את המאונכים (ילדים שלא היה להם צבע מסוים יכלו כמובן להשתמש בצבע אחר, אז לא להיבהל אם תראו במחברת צבע אחר... העיקר שכל סוג קו נצבע באותו הצבע). כשסיימו עם שמם, יכלו לכתוב "אמא", "אבא", שמות של אחים, חיות מחמד ואף לצייר אותם ולסמן בציור את הקווים השונים.

למחר-
- הילדים שעדיין לא הביאו את חוברת מדעים ו"קוראים עם קסם", נא להביא.  
- יהיו מחר שיעורי תיאטרון ומחול אז וודאו שהילדים מגיעים עם בגדים נוחים (לא ג'ינס וחצאית).
- מחר גם יהיו שיעורי מוזיקה אז נא להביא מחברות תווים וקלסר.

המשך יום טוב,
ליאת.

Hi,
Yesterday we worked on recognizing and sorting word's opening notes. The kids were given a sheet with different pictures, and they had to find which words begin with the same note, for example- Arye (lion), Agas (pear) and Avatiach (watermelon). They had to cut the pictures and glue them on a different sheet in the correct order. After they finished the glued the sheet in the Hebrew notebook. 
In addition, we started working on directions and lines- left, right, vertical, horizontal and diagonal. The kids wrote their name in the Math notebook and marked the different lines with different colours.   

For tomorrow-
- We have theatre and dance classes, so make sure the children wear comfortable clothes.
- We also have music lessons, so bring the music notes notebook and a folder.

Have a good day,
Liat.    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה