יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

שבוע חדש

שלום לכולם ושבוע טוב,
יום מרגש היה לנו היום עם הצטרפות הילדים למערך ההסעות... אני מקווה שהייתה לילדים (וגם לכם...) חוויה טובה מהעניין ושכולנו נתרגל לכך במהרה. למי שהייתה חוויה פחות נעימה, אשמח לדעת על כך ולנסות לעזור בפיתרון או בהפיכת החוויה לנעימה יותר.
עוד בקשר להסעות, אני בטוחה שחלקכם מעט חרדים בבוקר האם הילדים הגיעו לבית הספר ואם הכל בסדר... מדי בוקר אני בודקת נוכחות בכיתה ואם חסר ילד, אנו מיד מתקשרים להורים. לכן, מאוד חשוב שתעדכנו את בית הספר אם הילדים לא מגיעים/ מאחרים/ לא עולים להסעה בצהריים/ לא נשארים לצהרונית וכדומה, אחרת נתחיל לחפש אותם.
כמה דברים כלליים:
- מזכירה לכם שמחר בשעה 19:00 תתקיים אסיפת הורים בחדר הכיתה.
- לחלק מהילדים קר בכיתה בגלל המזגנים, כדאי שתהיה בתיק עליונית שיוכלו ללבוש ולשבת בנעימים.
- אני מבקשת שתוודאו שיש לילדים צבעי פסטל או צבעי עיפרון איתם יוכלו לצבוע בתוך המחברת. על דפי עבודה הם יכולים לצבוע בטושים אבל במחברת, רק בצבעים. (ולא צבעי פנדה כי כל המחברת שלהם תתלכלך)

מחר יהיה לילדים שיעור אמנות פלסטית. המורים ממליצים להביא חולצה נוספת כדי שלא ילכלכו את הבגדים.
יש מחר גם שיעור ספורט, אז אנא וודאו שהילדים מגיעים עם נעלי ספורט ובגדים נוחים.
מי שעדיין לא הכניס ברכת שנה טובה לילדו לתיבת הברכות של הכיתה (שהכינה ליאת, אמא של תום, שוב תודה), מתבקש לעשות זאת בהקדם. גם בערב יהיה ניתן לעשות זאת.

נתראה מחר,
ליאת.

Hi,
We had a very exiting day today with the kids joining in to the school- bus system. I hope everything went well for everyone, and if not, I would like to know about it and help make the experience better. 
Please notify the school of any change (if he's not coming to school, if he's late, if you're picking him up, etc.).

I remind you we have a parents- teacher meeting tomorrow at 19:00.
If you haven't wrote a Rosh Hashana blessing card for your child and put it in our class card box yet, please do so by tomorrow evening (you can also bring it to me or send it with your child).
Tomorrow the kids will have an art class. The teacher recommend to bring an extra shirt, to not get their clothes dirty. 

see you tomorrow,
Liat.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה