יום שני, 10 בפברואר 2014

תודות ובקשות

הורים יקרים שלום,
אני רוצה לפתוח (שוב..) בתודה להורים המתארחים אצלנו במסגרת "הורה מעשיר". השיעורים מרתקים, שוברי שגרה ואכן מאוד מעשירים את עולמם של הילדים.
פתחנו עם גיורא, אבא של מיכאל, אשר שיתף והדגים לילדים כיצד בוחרים פסקול לסרטים. הוא הציג בפניהם דוגמאות מסרטים שונים, הילדים התנסו בבחירת פסקול מתאים לסצנות שונות, ולבסוף יצרו בעצמם, באמצעות כלי נגינה שונים, פסקול לסרט אנימציה.
מור ולב, ההורים של רונה, דיברו עם הילדים על תחום הדרמטולוגיה. באמצעות מצגת שוחחו עם הילדים על גוף האדם ועל תפקידיו וחשיבותו של העור בגופנו. ההורים עברו בין הילדים והדגימו להם כיצד הם בוחנים את העור באמצעות דרמוסקופ.
כרמית, אמא של יהלי, לקחה את הילדים לסיור וירטואלי במוזיאונים מפורסמים בעולם. כאוצרת במוזאון, שוחחה עם הילדים על יצירות האומנות המגוונות המוצגות במוזיאונים השונים ואף הרחיבה על כמה מהם באופן מפורט.
ביום שישי האחרון, מרון, אבא של יפתח, סיפר על מפעל המייצר אריזות למוצרים שונים- כיצד מחליטים על אריזה כזו או אחרת, החומרים השונים בהם משתמשים, עיצוב האריזה לצרכים השונים ועוד, כל זאת באמצעות הצגת חומרי הגלם מהם מייצרים את האריזות.
ואתמול, גידי, אבא של מאיה, סיפר לילדים על התפתחות העובר ברחם אמו, תוך שימוש בדגם של עובר ברחם וצילומי אולטרה- סאונד, בנוסף, הילדים קיבלו סטטוסקופ והאזינו לפעימות הלב של עצמם. 
תודה רבה לכולם! 

חשוב מאוד- מחר בבוקר אנחנו יוצאים לקונצרט, נא לדאוג שהילדים יגיעו בחולצות לבנות. 
ההורים שהתנדבו ללוות אותנו הם- גל מרג'ן (אלמה), ליאת שרצר (תום), זהר ברנט (לילה) ויעל לשם (עלמה). 
תודה רבה על ההיענות! 

אנא שלחו לי במהרה אישורי יציאה לטיול ביום ראשון, ה- 16/2- חילקתי לילדים טפסים, אם מישהו איבד, אפשר לכתוב אישור בעצמכם עם שם הילד, תאריך הטיול, שמכם וחתימתכם.


** מי שעדיין לא הביא את חוברת גאומטריה וחוברת שבילים- חיבור וחיסור עד 20- חלק א'-- נא להביא בדחיפות!

תודה והמשך שבוע טוב,
ליאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה