יום שלישי, 4 בפברואר 2014

תודות ובקשות

הורים יקרים,
אני רוצה לומר לכולכם תודה רבה על יום שישי, יום המשפחה. שוב ריגשתם אותי עם שיתוף הפעולה שלכם- איתי, עם הילדים ועם הצוות המארגן של האירוע ובראשותו יואב לשם. ערכתם שולחן יפהפה, אסתטי, צנוע ומתאים בדיוק לאירוע. המהירות והיעילות בה ערכתם ופיניתם את השולחנות ראויה לשבח, תודה רבה!

אני רוצה גם להודות להורים שליוו אותנו להצגה "פינוקיו" ביום ראשון בבית לסין.
לאחר ההצגה דיברנו בכיתה על נושא המצפון שלנו. הסברנו מה זה מצפון, בשביל מה צריך אותו, במה הוא עוזר לנו, ולבסוף, כל ילד צייר את המצפון שלו. אני ממליצה שתבקשו מהילדים לראות את מה שהכינו (זה נמצא במחברת שפה), אתם תתמוגגו.

סיימנו לאחרונה סיבוב שני של "חבר מארח". הילדים שוב חזרו מרוצים ונרגשים לספר על חוויותיהם. אני רוצה שוב להודות לכולכם- למשפחות המארחות ולמשפחות המתארחות- על שיתוף הפעולה ועל המאמץ שאתם עושים על מנת לקיים את המפגשים. הם מאוד משמעותיים עבור הילדים.

קצת בקשות...
#  מי שעדיין לא הביא חוברת שנייה באנגלית, נא להביא (מבלי להשאיר בבית חוברת ראשונה).
#  נא לשלוח עם הילדים את חוברת שבילים הבאה- חיבור וחיסור עד 20- חלק א'.
#  ישנם כמה ילדים שאין להם את חוברת גאומטריה בכיתה, אנא וודאו שלילדכם לא חסר.
#  וודאו שלילדים יש פלסטלינה בכיתה (חלק החזירו הביתה).
#  שלחו בבקשה עם הילדים את הפולדרים הכחולים בהם קיבלו את התעודה, אנו נחזיר להם אותם שוב בסוף השנה.
#  אנא הביאו לילדים מחברת ספירלה גדולה עם שורות.
#  וודאו בבקשה שהילדים מגיעים לכיתה עם כל הציוד הנדרש בקלמר- 3 עפרונות מחודדים, מחק, מחדד, מספריים, דבק,      צבעים.

 תודה רבה והמשך שבוע טוב,
ליאת.

Dear parents,
I would like to thank you all for your help and cooperation on Friday. You set a beautiful table, elegant, modest and just right for the occasion. You set evrything up and at the end, cleared it, quickly and effectively, thank you!

I would also like to thank the parents who accompanied us to the "Pinocchio" play on sunday. After the play we talked about our conscience. Explained what it meanes, why we need it and how it can help us. Later, the kids drew their conscience- I recomend you to ask them to show it to you, you would be amazed.

We recently finished the second round of "hosting friend". The kids returned to class very pleased and excited to tell about their excperiences to the rest of the class. I want to thank everyone again for the effort and willingness that helps making these meetings possible. They are extremely important for the kids.

And some requests...
#  Please make sure your kids have plasticine (playing dough).
#  Please bring back to class the blue folders we put the report cards in, they'll get it back at the end of the year.
#  Please bring a large notebook for the kids.
#  Please make sure the kids arrive to class with all the necessary equipment in their pencil case- 3 sharpened penciles, eraser, pencil sharpener, scissors, glue, colored pencils or crayons.

Thank you and enjoy the rest of the week,
Liat.



   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה