יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

על היום וכמה דברים חשובים

שלום להורים ולילדים!
היום הילדים נפגשו עם ילדי כיתה ו' שיחנכו אותם בשנה הקרובה. כל ילד צוות לחונך אשר הכין פעילות היכרות עבורם, והילדים הכינו לחונכים ציור לכבוד הפגישה הראשונה. ילדי כיתה ו' יגיעו פעם בשבוע, ביום שלישי בהפסקה, להיות עם הילדים, לדבר, לשחק ולהיות מעין "אחים גדולים" בבית הספר. הפגישה הייתה מקסימה, הילדים היו מתוקים והייתה הצלחה גדולה! מצורפות תמונות...
עוד היום, המשכנו בנושא האות "ת", הילדים עבדו בחוברת (עמודים 8-9) ומי שסיים קיבל משימה במחברת כתיבה יצירתית. בשיעור הבא אנחנו נלמד אות חדשה!
בחשבון, חזרנו על המספרים שלמדנו כבר- 1,2,3 ולמדנו איך כותבים את 4 ו- 5. התחלקנו לשתי קבוצות עם המורה מלי, אליה הצטרפו הילדים שרצו תרגול נוסף על המספרים 1-3 (ועשינו את עמוד 10 בחוברת).

דברים חשובים למערכת של מחר:
- שיעור זהירות בדרכים, מי שעדיין לא הביא חוברת מתבקש להביא.
- שיעור ספורט, מחול ותאטרון, נא ללבוש בגדים נוחים ומתאימים.
- אם מישהו או מישהי רוצים להגיע בבגדי מחול (לא הכרחי ואף מסורבל...) כדאי שיביאו בתיק- ויזכרו להחליף בהפסקה השנייה. לא כדאי להגיע עם הבגדים מהבית כי הם יסתרבלו עם הורדה ולבישה בכל ביקור בשירותים.
- מזכירה לכם שמחר אני לא נמצאת.

כמה דברים כלליים:
- טלפונים ניידים- הסברתי לילדים והם אמרו שיש צורך להסביר גם להורים... על הטלפונים להישאר בתיק בכל שעות הלימודים (כולל בהפסקות...). הוסבר להם שהטלפונים ניתנו להם בעיקר בגלל שהם עולים על ההסעות ומיועדים למקרי חירום בלבד (והובהר שמקרה חירום זה אם ירדתם במקום לא נכון, אם אינכם יודעים היכן אתם נמצאים וכדומה, ולא כשאתם לא רעבים יותר ולא סיימתם את האוכל, או כשסיימתם לאכול הכל, או לעדכן מה עשינו בשיעור...). עם זאת, הזכרנו שאם קורה משהו בזמן הלימודים, אפשר לפנות למורים או למזכירות ולהתקשר הביתה.

חשוב מאוד!!!!!
- על כל שינוי בחזרה של ילדים הביתה בסוף היום הנוגע גם לצהרונית, יש לעדכן גם את ורד בנוסף אליי.
ורד- 0544229039

- אירוע סוף שנה, יום שישי 4/10
שעות האירוע השתנו והוא יתקיים בין השעות 10:00-12:50. כלומר, הילדים מגיעים לבית הספר ב- 8:15 ולומדים כרגיל בשעתיים הראשונות. בסוף היום, ההסעות יהיו זמינות לילדים כרגיל. הורים המעוניינים לקחת בעצמם את הילדים, בהחלט יכולים לעשות כך אך מחויבים להודיע לי. על הלוח בכיתה תהיה תלויה רשימת שמות הילדים, הורה שלוקח את הילד עצמאית, נא לסמן ליד שם הילד (אתם ממילא חייבים לעבור בכיתה על מנת לקחת את התיקים של הילדים).

המשך שבוע נעים!
ליאת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה